Tuesday, December 20, 2016

life is too hard


Life is too hard for me right now . Kadang2 happy, kadang tu moody. I'm not found the right path to my journey . Sometimes feel hurt . Ya Allah, apa sebenarnya yang perlu aku buat ? Aku tak tau apa yang aku rasa sekarang . Semoga aku dapat petunjuk dariNya. Benda yang aku takut bila aku gagal dalam hidup . Sama ada dunia atau akhirat. Bila aku sorang2 , aku tercari-cari apa sebenarnya yang diri aku nak . I have family, i have everythimg. But my heart is empty. Mungkin aku kena ubah diri aku sebelum terlambat . Andai aku boleh undur masa, aku nak sangat perbaiki segalanya.  Dalam hidup ni, tak semestinya org yang kita sayang, kita boleh miliki. Hanya dengan izinNya. Aku bertawakal seandainya ada yang terbaik utk aku . Aku terima . Muhasabah diri . 




mien's FOLLOWERS